Home Over Ons Bestel hulp Service Mijn winkelwagen
0 product
Overgordijnen Vitrages Inbetweens Accessoires Valletjes Kant-en-klaar
Service

Algemeen

De producten worden gemaakt volgens het door jou ingevulde bestelformulier, controleer daarom goed wat je besteld om eventuele teleurstellingen te voorkomen. Meet bij gordijnen zeker twee keer de benodigde maten. De stoffen en producten worden geleverd volgens een door jou gekozen stofstaal of afbeelding. De gordijnen worden geleverd klaar om op te hangen. Dit houdt in: volledig afgewerkt met zijnaden, onderzoom, ringen of plooiband met verstelbare haken. Door het vervoer kan het gebeuren dat er vouwen in de stof ontstaan. Deze trekken meestal weg na verloop van tijd. Eventueel kan de stof licht gestreken worden indien deze hiervoor geschikt is.

Het kan helaas voorkomen dat er een fout is gemaakt met je bestelling of dat er een fout in de stof zit. Wanneer je een klacht hebt lossen wij deze graag zo snel mogelijk op.

 

Klachten
Licht ons zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 30 dagen na levering, in over jouw klacht door een mail te sturen naar: info@actiegordijnen.nl. In geval van retourneren; stuur de producten aan ons retour in een geschikte verpakking met daarbij je naam en adres en factuurnummer. Wij beoordelen jouw klacht en informeren je binnen 5 werkdagen over onze bevindingen. De verzendkosten vergoeden wij wanneer je klacht gegrond is, het bedrag wordt retour gestort op jouw rekeningnummer.

Gegronde klachten worden door ons binnen 30 dagen opgelost. Mochten wij niet in staat zijn om je klacht binnen deze termijn af te handelen dan ontvang je hierover bericht en overleggen we voor een passende oplossing. Mocht je zelf verkeerde informatie hebben doorgegeven kan je een offerte opvragen voor het herstellen van de fout bij de klantenservice: info@actiegordijnen.nl

 

 

Ruilen of retourneren

Bij Actiegordijnen.nl kun je een artikel ruilen of retourneren als je dat binnen 14 dagen na ontvangst aan ons meldt. Het is wel van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk). Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking. U bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van retourzending van het pakket, behalve als het een gegronde klacht betreft. Het bedrag zal maximaal een week na ontbinding teruggestort worden op uw rekening.

In het geval van maatwerk (op maat gemaakte gordijnen en op maat geknipte stof) is ruilen niet mogelijk.

 

Retouradres

Actiegordijnen.nl
Plaats 20
2711 AW Zoetermeer
Nederland

 

Veilig betalen met IDEAL
Veilig en gemakkelijk betalen staat bij Actiegordijnen.nl voorop. Betaal je bestelling direct online met iDEAL internet bankieren. Alle transacties worden afgehandeld binnen een beveiligde betaalomgeving, waardoor je persoonlijke gegevens beschermd zijn tegen onrechtmatig gebruikt.

 

 

Levertijden en voorraad

Na het plaatsen van je bestelling en de geaccepteerde betaling ontvang je de producten binnen 10 werkdagen in huis. Indien een stof niet voldoende voorradig is laten wij dit je binnen 24 uur weten. Hierna zal een nieuwe levertijd met je besproken worden. Kunnen wij het product niet binnen 4 weken bij je afleveren heb je de mogelijkheid de bestelling te annuleren. 

 

Stofstalen
Je kan bij Actiegordijnen.nl stofstalen bestellen. De kleuren van de stof en het formaat van de patronen en prints kunnen op een beeldscherm anders lijken dan dat ze in werkelijkheid zijn, dus wanneer je er zeker van wilt zijn is het bestellen van stofstalen zeker een goed idee. 

 

Over onze prijzen

Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21 % BTW en in euro’s tenzij anders is overeengekomen. Prijswijzigingen en typefouten zijn voorbehouden.
Door fabricage in eigen atelier kunnen tegen concurerende prijzen leveren. En uiteraard met de beste kwaliteit vakmaatschap.

 

 

Vragen kunt u altijd stellen aan onze klantenservice door te mailen naar info@actiegordijnen.nl